Kamp voor kinderen tussen 6 en 12 jaar

• Uitnodiging voor kinderen tussen 6 en 12 jaar.

Hallo allemaal,

In de zomervakantie komt er weer een kamp voor kinderen tot 12 jaar.
    3 dagen en 2 overnachtingen in (eigen) tentjes.

We gaan bivakkeren op de prachtige natuurplek aan de rand van de Drunense duinen. Met strand en bos en meertje. met onbewoond eiland om naartoe te zwemmen.
    We maken een bos-wc en nemen zelf water mee. Dus back to basic!

Twan de Leur en ik, Sylvia, gaan het kamp begeleiden.
    We kijken er erg naar uit.

Uiteraard gaan we ons hart weer volgen, ruimte en vrijheid voelen, de natuur ontdekken..
    EN: HELEMAAL ONSZELF ZIJN!

In een bedding waar we ons veilig kunnen (gaan) voelen.
    Twan en ik willen heel graag deze bedding geven. De kinderen individueel of de groep helpen om meer wijsheid te krijgen en meer verbinding te gaan ervaren.
    En helpen om hun eigen wijsheid aan te boren, want uit ervaring weten wij hoeveel wijsheid de kinderen bezitten.

We mogen deze dagen lekker Onszelf zijn.

Er zullen allerlei activiteiten mogelijk zijn, en je kind kan kiezen. Niets moet..
    Van vuur maken, speurtocht, zwemmen, verhalen vertellen, spelen, knutselen, vissen, zwemmen…tot lekker niets doen in het gras of hoog in de boom.

Data:17,18,19 juli
    Plek: Kievietswaard, en doodlopend straatje: zijweggetje van de Honderdbunderweg in Drunen.
    Investering: 145 (voor minima) tot 175 euro , zelf te bepalen naar eigen portemonnee.
    Inclusief alle activiteiten, materialen en eten en drinken (zoveel mogelijk biologisch en helemaal vegetarisch).

Aanmelden en info bij Sylvia@natuurlijkwijskind.nl of Twan@natuurvader.nl tel 06 28831050
    Meer informatie volgt dan.

Natuurgroet
    Twan en Sylvia

• MooiTwan. Waarom alleen voor Forumleden en niet voor alle mannen, deze aankondiging? Groet,

Hans

• @hannes-1946 goeie vraag. Ik heb het er bij gezet

• @hannes-1946 fixed

• @twan-natuurvader Mooi werk!!!!