Making of Men, een super ervaring!

• Re: Making of Men weekend op 20
    Met Teun, mijn zoon, heb ik dit weekend als een fantastische ervaring beleefd. Samen op avontuur, zowel mentaal als fysiek. Met als resultaat een intensere relatie met hem. We bekijken en beleven elkaar anders. Pubersgedoe, blijft pubersgedoe; maar we kunnen er nu samen om lachen. Vaderschap blijft een zoektocht, die ik dankzij alle andere mannen ervaren heb als iets moois en blijvends. Dank voor jullie prachtige programma, betrokkenheid, openheid en overtuiging, waarmee jullie ons vertrouwen en veiligheid gaven om van dit weekend een prachtige belevenis te maken. Zowel voor mij, als voor mijn zoon!
    En mannen, blijf alert, ik heb nog twee zonen die in de komende jaren de pubertijd in gaan! Ze kunnen niet wachten, na alle verhalen van Teun.

• Ha Reinout,

Wat prachtig dat jullie erbij waren! Wat een power en openheid brachten jullie in. Dank voor je woorden en eh.........laat maar komen je zonen!!

• Afgelopen weekend het Making of Men weekend door Koningshart, samen met mijn zoon en broer. Wat een geweldige ervaring! De gesprekken, afgewisseld met intensieve activiteiten, grenzen verleggen en toewerkend naar een indrukwekkende afronding. Respect en dank aan alle mannen, voor de bijzondere verhalen en belevenissen, aan Ard en Loek, die voor perfecte begeleiding en een volledig gevoel van veiligheid zorgden, aan alle jonge mannen waar we dit samen mee hebben beleefd. De goede band die ik met mijn fantastische zoon al had, is nog verder verdiept en heeft mij meer bewust gemaakt van het feit dat ik hem als jonge man moet benaderen. En daarbij mijn broer als getuige van dit proces... onvergetelijk!

• Voor mij, een van de mannen van het eerste uur van het ontstaan van Koningshart, ben ik vervuld van dankbaarheid:
    Voor de rol die ik mocht hebben in het afgelopen weekend.
    Deel te zijn in dit krachtige concept.
    Deel te mogen zijn in het proces met mannen die dit samen in de loop van 4 jaar op de kaart hebben gezet.
    Kortom dit brengt me bij de bron waarom we dit allemaal doen. AHO collega's.
    En vooral Ard en Loek, petje af.
    John Brouwer

• Wat mooi om jullie reacties te lezen en te weten dat het werking heeft, dat het meer is dan een gaaf "weekendje weg". Eigenlijk ben ik ook benieuwd wat moeders er van vinden, of zij ook verandering merken. En hoe het verder gaat in de komende tijd. Hou ons op de hoogte?!

• Als forumbeheerder zijnde vraag ik me af: zou er animo zijn om een veilige categorie te hebben, ik bedoel daarmee een forumgedeelte die niet publiekelijk toegankelijk is maar waar (ex)deelnemers van het MoM-weekend wel toegang hebben? Waar je met elkaar in contact kan blijven, waar gezegd kan worden wat er wel goed beviel en wat er minder goed is bevallen aan het programma? Laat het me maar weten

• Ik ben geen deelnemer, in de juiste betekenis van het woord, aan de MOM weekends. Echter als persoon heb altijd wat moeite om mijn meer persoonlijke zaken prijs te geven aan social media. Derhalve stem ik voor een niet algemeen toegankelijk deel van het forum voor de doelgroep ex-deelnemers aan het MOM weekend. Misschien haalt het dan ook mensen over de streep om kritische opmerkingen te plaatsen. Altijd leerzaam.
    John Brouwer

Het lijkt erop dat je verbinding naar Koningshart Forum verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.