Feestelijke openings-verloting! Win een leuke prijs!!

• admin

Om de opening van het Koningshart Forum te vieren verloot ik onder de eerste 10 mensen die iets plaatsen een smakelijk bierpakket (of een mooie bos Fleurop als je dat smakelijker vindt)!

Er zijn 3 spelregels:

• de winnaar wordt verloot zodra er 10 mensen zijn die een topic of reactie hebben geplaatst. Dus niet zodra er iemand is die 10 topics of reacties heeft geplaatst 🙂
    • wat je plaatst moet on-topic zijn in de Koningshart context
    • leden van Fellowship zijn uitgesloten, sorry jongens.

• Wat een leuk idee!! Helaas, ik doe niet mee, of ik trek me NU terug als Fellowshipper..... Nee, hoor. Ik vind het veel te belangrijk om ook daar mijn inbreng te hebben. Het is een geweldige club van betrokken mannen, die ook vrienden zijn geworden tijdens de lange en intensieve weg die we als KoningsHart zijn gegaan en te gaan hebben. Mannen voor jongens, laat ze niet rond soppen in het puberteitsmoeras, zoals ik en vele mannen van mijn generatie en nog een paar daarna ook. En ze zelf in hun dooie eentje uitvinden wat man-zijn en dus ook vader-zijn betekent en hoe je 'het' doet. Dat begeleiden van een jongen op weg naar het volwassen man zijn. Wat dat ook is, niet dat ik altijd zo volwassen ben! Hans Nusink

Het lijkt erop dat je verbinding naar Koningshart Forum verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.