Making of Men weekend op 20,21,22 april 2018

• In april 2018 is er weer een Making of Men weekend voor jongens. Om precies te zijn: van vrijdagmiddag 20 april tot/met zondagmiddag 22 april 2018.

Wil je meer weten over het begrip MoM weekend, dan kan je om te beginnen deze pagina lezen.

Wil je dan nog meer weten, stel dan gerust je vragen hier in dit forum. We geven graag antwoord.

• Ik vind "Making of Men" een van de mooiste/waardevolste dingen die vaders en moeders voor hun zonen kunnen doen. Wat jongens tijdens dit weekend opsteken is op geen enkele andere manier in zo'n korte tijd te leren. Het is moeilijk om uit te leggen. Daarom moet men het zelf ervaren. (zou elke vader moeten doen).

• Ik zit nu in de voorbereiding naar het MOM weekend. Mijn taak voor het weekend is o.a. (mede) voor het eten te zorgen en waar nodig te begeleiden. Onlangs heb ik een paar afleveringen gekeken van 'Dreamschool' op TV. Ik ben daar een paar keer emotioneel door geraakt. Wat ik daar o.a. tegen kom is hoe mis het kan gaan als jongeren geen goede rolmodellen of ondersteuning hebben, of simpelweg gezien worden op hun weg naar volwassenheid. Het heeft mij weer, op een diepere laag, in contact gebracht met mijn motivatie om me voor dit werk in te zetten. Bovendien is het gewoon leuk en bevredigend om te doen. John

• Dit Making of Men weekend is alweer voorbij en het was erg goed. Enkele vaders hebben gereageerd, lees verder op: Making of Men, een super ervaring!

Het lijkt erop dat je verbinding naar Koningshart Forum verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.