Maandag 9 april 2018 start "Mannen voor Jongens"

• We starten op 9 april 2018. Het doel van de opleiding is om je (beter) in staat te stellen jongens te begeleiden in hun transitie van jongen naar jonge-man. Het versterkt je in je rol als mentor, vader, peetoom, opa, etc. Deze keer wordt de training gegeven in Nijmegen. Lees meer en kijk wat andere cursisten van de training vonden

Als je vragen hebt..... schrijf dan een reactie heronder

• Maandag mocht ik aanwezig zijn bij de start van de training "mannen voor jongens". Enkele jaren geleden deed ik de eerste keer mee in de aanloop naar deze training die toen nog een training in mentorschap heette en mij als bijgaand kadoo het deel mogen zijn van een geweldige mannengroep opleverde, die nog elke 6 weken bijeen komt onder de naam "fellowship", om de schat die in koningshart huist helpen aan de wereld te tonen.
    Maar wat fijn was het om maandag ook weer deel te mogen zijn van een geweldige groep mannen, die er meteen helemaal voor gaan! Mooi om te ervaren hoe als vanzelf Ard in woord, gebaar, alles eigenlijk nu duidelijk heeft en kan maken waar koningshart in essentie over gaat en iedereen daar blij van wordt! En het ontroerde me zeer hoe stevig vanuit het hart verankert Loek op een diep niveau zijn bijdrage leverde op deze avond. Dankbaar op vele manieren ging ik naar huis, vooral ook dat ik deelgenoot mocht zijn van een mannen-proces waarvan ik de indruk heb dat onze moeder aarde dat voor haar zonen en dochters hard nodig heeft. Dus dank Ard, Loek en al de mooie mannen die aan deze training deelnemen! Ik zie al uit naar de volgende keer. Hendrik.

• @hendrik-kalsbeek Dank je wel Hendrik voor je mooie woorden. Wat is het toch mooi om met mannen te zijn. Al na de eerste avond is het een groep. Een compliment aan Koningshart, want "veiligheid bieden" is waar we met z'n allen goed in zijn.